1. Pentru a evita deteriorarea produselor pe transport este recomandat sa le impachetati adecvat, daca este posibil in ambalajul original, impreuna cu toate accesoriile cu care produsele au fost livrate in cutia originala. De asemenea, trebuie sa contina toate documentele necesare precum: factura si garantie.
2. Helion va trimite curierul la adresa indicata de tine pentru ridicarea coletului.
3. Helion nu are obligatia acordarii garantiei in cazul in care produsele au fost manevrate sau depozitate in mod necorespunzator de catre cumparator, au fost utilizate in alte scopuri decat cele pentru care au fost destinate, montate gresit, au suferit socuri electrice, mecanice sau termice, au fost scufundate in apa, au intrat in contact cu substante care nu sunt necesare in procesul de montare. Nerespectarea conditiilor enumerate mai sus duce la pierderea garantiei iar costul transportului va fi suportat de client.
4. In cazul in care produsul este testat de service si este functional, costul transportului pentru returnarea produsului va fi suportat de client.
5. Helion nu accepta in service produse fara eticheta. Pe eticheta se regaseste codul de identificare al produsului. Fara acest cod nu se poate face identificarea corecta a produsului.
6. Te rugam sa introduci in colet o copie a facturii pe care ati primit-o odata cu produsul sau produsele si garantia acestora.
7. Pentru alte informatii, va rugam sunati la numarul de telefon 0725-144-44 sau trimiteti-ne un mail pe adresa contact@helion.ro.
8. Conform legii, termenul de solutionare al garantiilor este de 15 zile calendaristice de la intrarea produsului in service-ul Helion. Daca produsul trimis in service este trimis fara o copie a facturii sau datele de contact, precum si fara accesoriile din cutia originala in care a fost livrat, termenul de solutionare se mareste.
9. Nu suntem raspunzatori de datele personale stocate pe hard disk-uri, stick-uri USB sau carduri SD care insotesc produsele trimise in service.