Reclamații & sesizări


Bine ai venit in sectiunea de reclamații și sesizări !



In cazul in care comanda ta a fost livrata incomplet sau doresti sa faci o sesizare cu privire la serviciile noastre, te rugam sa completezi formularul de mai jos si sa ne oferi cat mai multe detalii despre problema pe care ai intampinat-o.

Dupa completarea acestui formular, vom face toate verificari necesare si vei fi apelat de catre un consultant Atu Tech pentru a-ti oferi in cel mai scurt timp solutia la problema raportata de tine.

Atentie: Daca ati ales optiunea DESCHIDERE COLET LA LIVRARE, trebuie sa verificati coletul cand il primiti de fata cu curierul. Reclamatiile ulterioare nu vor mai fi luate in considerare.

Daca NU ati ales optiunea DESCHIDERE COLET LA LIVRARE reclamatiile privind lipsa unui produs/neconformitatea produsului/produs deteriorat la transport/ produse livrate gresit trebuie facute in scris completand formularul de mai jos, in maxim 14 zile calendaristice de la primirea coletului. Atu Tech nu se face raspunzator de cele de mentionate mai sus daca clientul nu semnaleaza aceasta in termenul de 14 zile de la primirea coletului.

Daca sunteti intr-una din situatile de mai sus, modalitatea de solutionare a reclamatiilor va va fi transmisa pe adresa de e-mail din formularul de reclamatie.


    Date comanda



    Descriere problema

    Am citit si sunt de acord cu Termenii si Conditiile

    Privacy Policy Settings