Returnare Produs


Bine ai venit in sectiunea de retur !



Cine poate beneficia de retur in 14 zile conform OUG 34/2014?

Orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii. Aceste persoane trebuie sa respecte legislatia in vigoare privind dreptul la retragere. Cititi aici OUG 34/2014,articolul 9.

Ce trebuie sa stii pentru ca procesul de retur sa decurga usor:

1. Asigura-te ca produsul pe care vrei sa il returnezi indeplineste conditiile de retur de aici.

2. Completeaza formularul de mai jos

3. Produsele se vor preda personal sau se vor expedia prin curier rapid catre: SC HELION SECURITY SRL, Oradea, str. Tiglarilor, nr. 17 cod poștal 417495 - județul Bihor . Te rugam sa tii cont de faptul ca taxele de expediere vor fi suportate integral de tine.

Te rugam sa tii cont de recomandarile din partea de jos a paginii si pe care le vei primi si in e-mailul de confirmare.
*potrivit art. 7 din Ordonanţa Guvernului nr.34/2014, consumatorul are dreptul sa notifice compania ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.

    Informatii client

    Nume*

    Prenume*

    Nume firma

    CUI

    Email*

    Telefon*

    Banca*

    Cont Bancar*

    Date comanda

    Numar Factura*

    Produs/ Cod Produs*

    Cantitate*

    Descriere problema

    Motivul returulu*

    Descriere problema*

    Inainte de a trimite coletul, te rugam sa tii cont de recomandarile de mai jos:

    1.Iti recomandam sa introduci in colet o copie dupa factura.
    2.Pentru siguranta produselor la transport si pentru a evita riscul de deteriorare, iti recomandam sa impachetezi produsul in mod corespunzator (de exemplu, poti trimite produsul in aceeasi cutie in care l-ai primit).
    3.Helion nu poate fi facuta raspunzatoare pentru deteriorarea sau pierderea coletului.
    4.Consumatorul trebuie sa trimita produsul insotit de toate accesoriile primite in cutia coletului. Un produs nu poate fi returnat daca accesoriile lipsesc. Helion nu accepta retur produse fara eticheta. Pe eticheta se regaseste codul de identificare al produsului. Fara acest cod nu se poate face identificarea corecta a produsului.
    5.Consumatorul este responsabil pentru diminuarea valorii produselor conform OUG 34/2014 Helion isi rezerva dreptul de a percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorare, care prezinta modificari fizice, ciobiri, zgarieturi, socuri mecanice/electrice, etc. Aceste taxe pot avea o valoare intre 1 si 50% din valoarea initiala a produsului, in functie de gradul de afectare al formei initiale a produsului.
    6.Te rugam ca produsele pe care le returnezi sa fie resetate la valorile din fabrica, fara a fi securizate cu cont de utilizator si parola. In cazul in care resetarea nu a fost efectuata inainte ca produsul sa ajunga la noi, se va retine din contravaloarea produsului suma de 100 lei + TVA, aceasta suma reprezentand taxa de aducere a produsului la statusul de nou.
    7.Produsele se vor preda personal sau se vor expedia prin curier rapid catre: SC HELION SECURITY SRL, Oradea, str. Tiglarilor, nr. 17 cod poștal 417495 - județul Bihor. Taxele de expediere vor fi suportate integral de catre client.
    8.Rambursarea contravalorii produselor returnate se va face în cel mult 14 zile calendaristice de cand am primit notificarea de retragere din partea clientului, in contul IBAN mentionat de client in formularul de retur. Daca produsul returnat este trimis fara o copie a facturii, termenul de rambursare se poate mari.
    9.Nu suntem raspunzatori de datele personale stocate pe hard disk-uri, stick-uri USB sau carduri SD care insotesc produsele returnate.

    Privacy Policy Settings